Sačekajte momenat!!!Општина Беочин
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuelni konkursi
Vreme u Beočinu
Pet 13.9 ° C.
-
-
-
Godišnji izveštaji o radu javnih preduzeća
Cenovnik usluga javnih preduzeća
Promo materijali i brošure
Baze podazaka
Službeni list opštine Beočin
Pitajte predsednika
Pitajte predsednika skupštine
Javne nabavke
<< Nazad
Novi Sad, 17. maj 2017.

Regresiranje prevoza učenika srednjih škola

Regresiranje prevoza učenika srednjih škola

Regresiranje prevoza učenika srednjih školaU sredu 17.05.2017. godine u Pokrajinskoj vladi obavljeno je potpisivanje ugovora sa predstavnicima svih 45 gradova i opština na teritoriji AP Vojvodine, koje su, putem konkursa, dobile sredstva za regresiranje prevoza učenika srednjih škola. Iz pokrajinskog budžeta za ovu namenu je izdvojeno 183.000.000,00 dinara.

Regresiranje prevoza učenika srednjih školaTim povodom Predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović saopštio je da je ovo još jedna od aktivnosti Pokrajinske vlade i resornog sekretarijata gde se vidi da briga o mladima ima posebno mesto, jer smo zajednica koja brine za svoje naraštaje. Ovaj konkurs je još jedan korak u nizu gde se vidi želja za daljom saradnjom sa lokalnim samoupravama, da se pronalaze rešenja u zajedničkom interesu i da se međusobno pomažemo. Predstavljajući novi koncept i bolje organizovan pristup, timski i zajednički rad i   koordinaciju sa Kancelarijom za javna ulaganja, predsednik Mirović je najavio i nove pogodnosti, subvencije i konkurse u oblasti obrazovanja.

Regresiranje prevoza učenika srednjih školaRegresiranje prevoza učenika srednjih škola

Potpredsednik Pokrajinske vlade i pokrajinski sekretar za obrazovanje, propise, upravu i nacionalne manjine – nacionalne zajednice Mihalj Njilaš govorio je o značaju konkursa za regresiranje prevoza učenika, kao i o uslovima i kriterijumima za dodelu budžetskih sredstava za ovu namenu.

U skladu sa odlukom o dodeli sredsatva, opštini Beočin po osnovu Konkursa za  regresiranje prevoza učenika srednjih škola na teritoriji AP Vojvodini za 2017. godinu dodeljeno je 2.600.000,00 dinara.

-
-
-
-