Sačekajte momenat!!!Општина Беочин
-
-
-
-
-
-
-
<< Nazad
Beočin, 5. maj 2015.

Predstavnici vojvođanskih opština i delegacija Vlade Vojvodine U Istri

Predstojećeg vikenda u Poreču će biti održana jedna od najpoznatijih sajamskih turističkih i vinskih smotri – Vinistra, koja će ove godine ugostiti i vojvođanske vinare, koji će biti deo buduće ponude Destinacijske menadžment kompanije Dunav. DMC Dunav se realizuje u saradnji Regionalne razvojne agencije Bačka i opština Bač, Bačka Palanka, Bački Petrovac, Beočin, Bečej, Sremski Karlovci, Žabalj, Srbobran i Titel.

Jedan od važnih koraka na putu zajedničkog kreiranja turističkih događaja i doživljaja dovoljno atraktivnih da privuku goste su i učešće na Vinistri, kao i susreti koje će tamo za predstavnike turističkih organizacija opština okupljenih oko DMC Dunav, ali i za same predsednike tih opština i delegaciju Vlade APV, koju će predvoditi pokrajinski sekretar za privredu Miroslav Vasin, biti organizovani.

Osnovna svrha posete je zapravo prenošenje iskustava istarskog DMC-a u delu marketinških aktivnosti turističke destinacije kroz tzv. Destinacijski menadžment sistem i pojedinačne marketing budžete projektom obuhvaćenih opština. Cilj je da se istarska iskustva u stvaranju sinergijskog efekta kod promocije destinacije kroz DMS, prenesu na naš DMS koji će početi sa radom do kraja godine. Drugim rečima, umesto da svaka opština pojedinačno troši sredstva za promociju svoje turističke destinacije, one udružene kroz DMS stvore daleko veći i profesionalniji nastup na regionalnom i međunarodnom turističkom tržištu. U tom cilju je razvijena i intenzivna saradnja upravo sa Detinacijsko menadžment kompanijom „Sve boje Istre”, koja odlično radi i upravo će njihovi konsultanti biti aktivno angažovani u ovoj fazi projekta DMC kako bi Vojvođanima preneli iskustva u razvijanju istrijanskog kontinentalnog turizma.

Najveća pažnja u Poreču zapravo će biti usmerena na to kako da se stečena iskustva odmah stave u funkciju DMC Dunava i da se deo turističkog tržista Vojvodine, koji je po nekim procenama težak više od 200 miliona evra, asporbuje kroz budući DMS sistem koji će biti centralno mesto putem kojeg DMC Dunav upravljati ponudom proizvoda i usluga, omogućujući krajnjim korisnicima njihovu narudžbinu ili kupovinu. Turisti će DMS videti kao veb stranicu, mobilnu aplikaciju, i ostale njima poznate oblike internet komunikacije, dok će učesnici DMC projekta dobiti jedinstveno mesto promocije putem kojeg će se sublimirati svi prodajni i marketinški napori i time ostvariti rezultati koje pojedinačno svaka opština sama ne bi mogla dosegnuti.

-
-
-
-
-
-
-
-